Welkom bij Meneer Uil !
(0 item) - € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Leveringsvoorwaarden

  1. Kan ik mijn bestelling afhalen?
  2. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
  3. Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?
  4. Kan ik een pakket rechtstreeks als cadeautje naar het feestvarken laten sturen?
  5. Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
  6. Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?
  7. Overmacht

 

  • Kan ik mijn bestelling afhalen?

Het afhalen van een pakket na afspraak via telefoon op 0497 18 36 09 of via mail hello@meneeruil.be.

Afhalen kan in de Oude Wetterstraat 31, 9230 Wetteren.

  • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

In België ontvang je je pakje uiterlijk drie werkdagen na ontvangst van je betaling. Als je voor 20 uur bestelt en via het online betaalplatform betaalt, zorgen wij ervoor dat je pakje de volgende dag wordt verzonden.

NB. Dit geldt niet voor producten die alleen op speciale bestelling zijn.

Opgelet! Verzending naar nederland kan (afhankelijk van uw woonplaats) uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling aankomen.

  • Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?

Geen probleem. Je kan bij je bestelling het adres van je buren of van je werk invullen.
Gaf je toch je eigen adres in, maar ben je om de een of andere reden niet thuis?
Zij proberen vaak het pakket bij de buren af te leveren en laten ook een kaartje in je brievenbus achter.

  • Kan ik een pakket rechtstreeks als cadeautje naar het feestvarken laten sturen?

Jazeker. Je kan een verschillend factuuradres en verzendadres opgeven. Op die manier komt de factuur bij jou terecht, en het pakje rechtstreeks bij het feestvarken!

  • Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, we zorgen ervoor dat je op elk moment weet hoever het staat met je bestelling.
Bij iedere wijziging in de status zal je een email ontvangen en je kan de status ook steeds raadplegen in jouw account pagina.
Verder kan je met de track&trace code van Bpost ook steeds volgen waar jouw pakje zich bevindt.

  • Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?

Als je bij de levering merkt dat er iets stuk is, kan je het best binnen 24 uur contact met ons opnemen via het nummer 0497/18 36 09 of via  hello@meneeruil.be
Na overleg kan je het pakje terugsturen en doen we het nodige om het product te vervangen.
 Retourzendingen stuur je naar:
Oude Wetterstraat 31, 9230 Wetteren

  • Overmacht

Meneer Uil is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien zij daartoe gehinderd is door overmacht.
Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan ernstige bedrijfsstoringen bij Meneer Uil en transportstagnatie.